Co-llega met jeukende handen gezocht!
Allround junior officemanager (32 uur)

Wij zijn op zoek naar een nieuwe Co-llega die ons vanaf 1 februari 2023 op verschillende afdelingen een helpende hand wil bieden. De functie zal hierdoor elke dag anders zijn, volop kennis en ervaring met zich meebrengen en zeker niet snel vervelen.

Omschrijving functie
Bij de start in februari zal de focus liggen op officewerkzaamheden omdat je tijdelijk onze collega zal vervangen die met zwangerschapsverlof gaat. Dit zal voor ongeveer een periode van 7 maanden zijn en voor 32 uur per week. Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit;

  • Gastdame/heer zijn voor onze creatieve ondernemers, bezoek en klanten
  • Het werven, plannen en begeleiden van onze externe partijen/bijeenkomsten (e-mails beantwoorden, offerte opmaken/versturen, draaiboek maken, partij draaien)
  • E-mails en telefoontjes beantwoorden, post en pakketten verzorgen en agenda beheren

Als onze collega weer terug is van zwangerschapsverlof zal je nog steeds met bovenstaande taken bezighouden. Daarnaast zal je gaan helpen bij;

  • Social-media en nieuwsbrief
  • Communicatieprojecten
  • Oplevering kantoren/ateliers

Wij zijn Co!
Ken je dat? Zo’n saai bedrijfsverzamelgebouw? Precies dat zijn wij dus niet. Co geeft creatieve makers de ruimte. Fysieke ruimte: een kantoor, een atelier, een werkplaats. Het is maar net wat je nodig hebt. Kunstenaar, designer of business innovator: iedere maker een eigen plek. Maar met zijn allen onder één dak. Naast de verhuur aan ruim 225+ creatieve ondernemers (die aanvoelen als collega’s) verhuren en beheren wij ook ruimtes voor o.a. bijeenkomsten, trainingen, fotoshoots en workshops.

Waar kom je te werken?
Je komt in een klein, hecht team te werken, waarin meedenken binnen de organisatie heel belangrijk is. We zijn een zelfsturend team met een hands-on mentaliteit. Elke collega heeft zijn eigen verantwoordelijkheden, maar gezamenlijk hebben we de focus op het totale plaatje en het succes van de organisatie. Wij zijn een hardwerkend team maar hebben aandacht voor elkaar en maken zeker tijd voor een lolletje. We communiceren laagdrempelig, open en eerlijk naar elkaar en onze ondernemers.

Wie zoeken wij?
Jij bent leergierig en wil graag kennis en ervaring opbouwen. Je krijgt de ruimte om je de werkzaamheden eigen te maken. De eerste maand zal een inwerkperiode zijn.
Jij bent;

  • Sociaal, empathisch, stressbestendig en oprecht geïnteresseerd
  • Een georganiseerde multitasker die continue op zoek is naar kansen om de klanttevredenheid te vergroten en snel schakelt tussen verschillende werkzaamheden
  • In ieder geval beschikbaar is tussen 8.30 – 17.00 uur op de maandag, woensdag en vrijdag
  • Ook welwillend om af en toe in de avond je handen uit de mouwen te steken

Wat bieden we jou?
Natuurlijk bieden we je een fijne werkplek met veel vrijheid om je te ontwikkelen. Daarnaast kun je het volgende verwachten als je ons team komt versterken:

  • 1… flinke bak werkplezier op een laagdrempelig niveau
  • 2… stappen verder in je werkervaring met een passend salaris
  • 3… locaties verspreid in Zwolle waar jouw zichtbaarheid gewenst is
  • 4… eigenwijze Co-llega’s met een heel eigen mening
  • …225+ creatieve ondernemers die graag jouw hand schudden

Geïnteresseerd?
Stuur je CV en motivatie voor 1 december 2022 naar Martijn Buitenhuis (communicatie@cozwolle.nl) Wees creatief maar bovenal jezelf. Dat vinden we leuk. Heb je nog vragen? Dan kun je ons bellen, een bericht sturen op Instagram of WhatsAppen via (06) 21 58 52 72.